Η ITB δημιουργεί μια νέα πλατφόρμα για την Εικονική και την Επαυξημένη Πραγματικότητα (Virtual and Augmented Reality).
Εικονική πραγματικότητα αντί για ταξιδιωτικό φυλλάδιο:
Mε την Εικονική Πραγματικότητα (VR) και την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR), οι επισκέπτες μπορούν να αποκτήσουν μια σχεδόν ζωντανή εντύπωση του τοπικού περιβάλλοντος προτού πάνε στις διακοπές τους.
Με τα γυαλιά VR μπορούν να κάνουν μια εικονική περιήγηση σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, να απολαύσουν θέα 360 μοιρών περπατώντας γύρω από τη Νέα Υόρκη ή να πάνε σε μια περιήγηση ενός κρουαζιερόπλοιου.
Από τις 6 έως τις 8 Μαρτίου στο νέο εργαστήριο ITB εικονικής πραγματικότητας στην αίθουσα 10.2 (Stand 108), για πρώτη φορά η ITB Berlin θα υπογραμμίσει τη σημασία των VR και AR για την τόνωση των πωλήσεων του τουρισμού.
Οι ειδικοί θα δώσουν μια εικόνα για τις τελευταίες τεχνολογίες και τα έργα και μια ημερήσια εκδοχή, που θα δώσει στους επαγγελματίες επισκέπτες την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ζευγάρι γυαλιών Oculus VR.
Οι έξυπνες τουριστικές εμπειρίες ως εργαλείο μάρκετινγκ για την ενίσχυση των πωλήσεων
Την Τετάρτη 6 Μαρτίου, από τις 11 έως τις 11.30, ο Robert Eysoldt, δημιουργικός σύμβουλος της Zerooverhead Consulting, θα κάνει μια εισαγωγή, που θα παρέχει παραδείγματα VR προορισμού. Στη συνέχεια, στις 11.30, ο διευθυντής έργου Dr. Mandy Tom Dieck και ο ιδρυτής / διευθυντής Dr. Timothy Jung του Creative AR & VR Hub στο Manchester Metropolitan University θα συζητήσουν τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζονται από την VR και την AR.
Στις 1.30 μ.μ. ο Adrian Kalcic του Jump θα μιλήσει για το πως οι tour operators μπορούν να επωφεληθούν από τη VR. Στις 2 μ.μ. στη διάλεξή του για την ταινία «walk-in», ο Frank Govaere, επικεφαλής της VFX, UFA GmbH, θα παρουσιάσει την ανάπτυξη του Volumetric Video.
Την Πέμπτη 7 Μαρτίου στις 10.30, ο Michael Faber του Tourismuszukunft θα έχει πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις της VR στον ταξιδιωτικό κλάδο. Ακόμη, πολλοί ακόμη διακεκριμένοι άνθρωποι από τον χώρο του τουρισμού, θα μιλήσουν στην εκδήλωση.
Οι εκδηλώσεις την Παρασκευή 8 Μαρτίου θα ξεκινήσουν στις 11.30 με διάλεξη του Sebastian Plesch, ερευνητικού συνεργάτη του Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin.
Οι εμπορικοί επισκέπτες και το Pokémon
Η Niantic, η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και εφευρέτης του παιχνιδιού smartphone Pokémon Go, ενεργοποίησε ένα παιχνίδι Pokémon In ειδικά για το ITB Berlin.
Οι επισκέπτες του World’s Leading Travel Trade Show μπορούν να κυνηγήσουν τα μικρά τέρατα ζωντανά στους εκθεσιακούς χώρους του Βερολίνου και να μάθουν πως μπορεί να ενσωματωθεί το εικονικό περιεχόμενο στον πραγματικό κόσμο.
Πολλά από τα PokéStops θα ασχολούνται με το σχεδιασμό της ITB Berlin. Από τις 6 Μαρτίου οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν 50% έκπτωση και μέχρι και δύο εισιτήρια στο ITB Berlin την Κυριακή 10 Μαρτίου
πηγή: money-tourism.gr