Στόχος του προγράμματος, είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής της Καλαμάτας, ώστε να επιτευχθεί η αύξηση της τουριστικής κίνησης.
Ως προς την έντυπη προβολή του, ο Δήμος Καλαμάτας αποφάσισε τη δημιουργία και ανατύπωση θεματικών φυλλαδίων, αφισών, banner και flyer , υλικά που αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την ανάδειξη της περιοχής, την πληροφόρηση και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών της πόλης. Το εν λόγω υλικό, θα διανέμεται από τα γραφεία τουριστικής υποστήριξης του Δήμου τα οποία βρίσκονται στο Ιστορικό Δημαρχείο, στην Παραλία, στο Αεροδρόμιο και στην Υποδοχή Κρουαζιέρας.
Ως προς την ηλεκτρονική προβολή του, ο Δήμος Καλαμάτας ενέκρινε τη δημιουργία ενός περιεκτικού ηλεκτρονικού ημερολογίου εκδηλώσεων, σε συνεργασία με επιχειρήσεις και φορείς, για την καταγραφή και αποτύπωση όλων των ετησίως επαναλαμβανόμενων αλλά και έκτακτων δρώμενων. Το εν λόγω ημερολόγιο, θα περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα εκδηλώσεων όπως μουσική, θέατρο, εικαστικές εκθέσεις, φεστιβάλ, πολιτιστικά δρώμενα, θρησκευτικές εκδηλώσεις και αθλητικές διοργανώσεις. Η ανωτέρω ενέργεια αναμένεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη του city break τουρισμού και να τονώσει την περιοχή σε εποχές χαμηλής επισκεψιμότητας.
Παράλληλα, θα δημιουργηθεί μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με τίτλο «Καλώς ήρθατε στην Καλαμάτα» -“Welcome to Kalamata”, η οποία θα προσφέρεται στον επισκέπτη δωρεάν. Μέσω αυτής της εφαρμογής, θα υπάρχει η δυνατότητα να ενημερώνεται ο περιηγητής για τις τελευταίες ανακοινώσεις του Δήμου, τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην πόλη, τα αξιοθέατα και τα σημαντικά σημεία της πόλης, ενώ θα υπάρχει χάρτης με όλα τα ενδιαφέροντα σημεία, όπως είναι τα μουσεία, οι χώροι λατρείας, οι πινακοθήκες, οι χώροι στάθμευσης, οι ποδηλατόδρομοι και τα info points.
Επιπροσθέτως, εντός του έτους, ο Δήμος προγραμματίζει τη δημιουργία προωθητικού spot το οποίο θα βασίζεται σε μία κατάλληλη και καλαίσθητη σεναριακή ιδέα. Θα προβάλλεται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε επιλεγμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης και μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της πόλης της Καλαμάτας.
Ως προς τη διοργάνωση εκδηλώσεων, θα λάβουν χώρα παρουσιάσεις εντός και εκτός της πόλης, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού όπως είναι ο γαστρονομικός, αθλητικός και συνεδριακός τουρισμός. Οι ανωτέρω δράσεις αναμένεται να προωθήσουν αποτελεσματικότερα την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής, να προάγουν την εξωστρέφεια της πόλης και των κατοίκων και να ανοίξουν διαύλους επικοινωνίας μεταξύ των φορέων και των επιχειρηματιών, ενισχύοντας ταυτόχρονα την τοπική οικονομία Τέλος, θα πραγματοποιηθούν προωθητικές ενέργειες σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αθήνας και στο σταθμό μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα με περίπτερο του Δήμου Καλαμάτας.
πηγή: tornosnews.gr