Τη βοήθεια της Γερμανικής κυβέρνησης εν όψει των αρνητικών οικονομικών επιπτώσεων του κορωνοϊού ζητούν η Ένωση Ξενοδόχων και Εστιατόρων Γερμανίας, Dehoga, η Ένωση Τουρισμού Γερμανίας (BTW) η οποία εκπροσωπεί όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας και η ένωση ταξιδιωτικών γραφείων VUSR.
Ο πρόεδρος της Dehoga, κ. Guido Zöllick δήλωσε οτι η Γερμανική κυβέρνηση θα πρέπει να βοηθήσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία με φορολογικές ελαφρύνσεις, εργαλεία ρευστότητας και προωθητικά μέτρα που λειτουργούν γρήγορα και χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια.
Καθώς εμπορικές εκθέσεις και μεγάλες εκδηλώσεις ακυρώνονται και οι διεθνείς επισκέπτες απουσιάζουν, όλο και περισσότερες εταιρίες σημειώνουν ακυρώσεις, επισημαίνει ο κ. Zöllick.
Ο πρόεδρος της Ένωσης BTW, κ. Michael Frenzel επισημαίνει οτι για τους παρόχους υπηρεσιών στην τουριστική βιομηχανία, από τους αερομεταφορείς μέχρι τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια και τους τουρ οπερέιτορ, η κρίση του κορωνοϊού συνδέεται ήδη με μαζικές οικονομικές απώλειες και το τέλος της κρίσης αυτής δεν φαίνεται να έρχεται σύντομα. Ως εκ τούτου, η τουριστική βιομηχανία, συνέχισε, πρέπει να αποτελέσει τμήμα ενός προγράμματος οικονομικών κινήτρων από την κυβέρνηση, ώστε να στηριχθεί η βιομηχανία, τα 3 εκατ. εργαζομένων σε αυτήν και οι εκατοντάδες χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις της. Είναι άκρως απαραίτητο, τόνισε, να απλοποιηθούν τα κριτήρια στήριξης ρευστότητας στις εταιρίες. Όπως είπε ο κ. Frenzel, η Ένωση βρίσκεται σε συζητήσεις με το υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας για αυτά τα ζητήματα.
Από την πλευρά της, η πρόεδρος της ένωσης ταξιδιωτικών γραφείων, κ. Marija Linnhoff, κάλεσε για συζήτηση στρογγυλής τραπέζης τους πολιτικούς και τους εκπροσώπους ενώσεων, συνδέσμων και οργανωτών. Απαιτείται, όπως δήλωσε, διαχείριση κρίσεων με συγκεκριμένους στόχους, όπου θα διευκρινίζεται, για παράδειγμα, τι μπορεί να γίνει σε πολιτικό επίπεδο για τα τουριστικά γραφεία που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετά την κατάρρευση του Thomas Cook την περασμένη χρονιά. Οι πολιτικοί απαιτείεται, όπως είπε, να παρέχουν πόρους ώστε η διαχείριση κρίσεων να μην χρειάζεται να διεξάγεται δωρεάν από τους πωλητές ταξιδίων.
Πηγή: tornonews.gr