Δεκάδες πελάτες παραπονέθηκαν ότι χρεώθηκαν αδικαιολόγητα μέχρι και £ 160 για λάθη στα ονόματά τους. Ωστόσο, η Ryanair δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια.
Ο Martin Lewis, ιδρυτής του MoneySavingExpert.com, κάλεσε την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) να διερευνήσει το ζήτημα, αφού έλαβε περισσότερα από 160 παράπονα, που ισχυρίζονται, ότι το σύστημα της αεροπορικής εταιρείας είχε αλλάξει τα ονόματα στις κρατήσεις.
Οι ισχυρισμοί
Ορισμένοι πελάτες που ταξίδευαν σε γκρουπ σχυρίστηκαν ότι τα επώνυμά τους είχαν αλλάξει για να ταιριάξουν με αυτά του οδηγού-επιβάτη ή του κατόχου του λογαριασμού.
Ο Lewis ζήτησε νωρίτερα από τη Ryanair να δείξει επιείκια, καθώς υπάρχει βάση στους ισχυρισμούς.Ωστόσο, η Ryanair επέμεινε ότι δεν υπήρχε κανένα τεχνικό πρόβλημα και η CAA επιβεβαίωσε ότι δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια εναντίον της αεροπορικής εταιρείας.
Η CAA δήλωσε ότι το ζήτημα φαίνεται να έχει επηρεάσει μόνο έναν πολύ μικρό αριθμό κρατήσεων Ryanair. Ωστόσο, ανέφερε ότι συνεχίζει με την αναθεώρηση των τελών των αεροπορικών εταιρειών και των κρυφών τελών που ξεκίνησαν το 2016.
«Αναγνωρίζουμε ότι, σε ορισμένους τομείς, οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί να προωθούν τα εμπορικά τους συμφέροντα με τρόπο που είναι πιο επαχθής στους καταναλωτές απ ‘ότι ίσως χρειαστεί.
Η δουλειά μας στον τομέα αυτό επικεντρώθηκε στη βελτίωση της διαφάνειας και την ενθάρρυνση των αεροπορικών εταιρειών να κάνουν τους όρους τους πιο δίκαιους».
πηγή: money-tourim.gr