Το πλάνο του υπουργείου Τουρισμού για την βελτιοποίηση των υπηρεσιών της βαριάς βιομηχανίας της χώρας, ανέλυσε ο Βασίλης Κικίλιας.
Συμμετέχοντας στις εργασίες του Συνεδρίου “Olympia Forum ll”, το οποίο συνδιοργανώνεται από το “Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών” και την εφημερίδα “Πατρίς” ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι παρότι το καλοκαίρι τελείωσε οι δημοφιλείς ελληνικοί προορισμοί μας παραμένουν ακόμα ελκυστικοί, ενώ αναφέρθηκε και στον στόχο της μετατροπής της χώρας μας σε τουριστικό προορισμό σε όλη τη διάρκεια του χρόνου:
«Το τουριστικό προϊόν και το ζητούμενο που είναι μόνιμα η μεγέθυνση σε χρόνο και η δυνατότητα υπερπολλαπλάσιων προορισμών υλοποιείται και μάλιστα με στοιχεία εντυπωσιακά. Είχαμε τον Σεπτέμβριο πάνω από 65% πληρότητα σε όλη τη χώρα και όπως δείχνουν τα πράγματα, από τις κρατήσεις και τις συμφωνίες που κάνουμε, για κάποιους προορισμούς, όπως είναι η Κρήτη και η Ρόδος, θα πάμε καλά και τον Νοέμβριο.
Στόχος του Υπουργείου είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί ένας τουριστικός προορισμός με διάρκεια δώδεκα μηνών. Οι πρωτοβουλίες του Υπουργείου για την υλοποίηση αυτού του στόχου είναι η χρονική υπερμεγέθυνση, αλλά και η δυνατότητα προσθήκης περισσότερων προορισμών. Η στρατηγική είναι κοινή με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και συνοψίζεται σε δύο καμπάνιες. Η πρώτη, με τίτλο “City-Break” που αφορά στην στήριξη και καλύτερη διαφήμιση ξενοδοχείων σε μεγάλες πόλεις (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο ) για δωδεκάμηνη λειτουργία καταλυμάτων και η δεύτερη, με τίτλο “Sea-Sun-Sand” για τουριστικούς προορισμούς στα νησιά αλλά και στην ηπειρωτική Ελλάδα».
Ο κ. Κικίλιας, αφού χαρακτήρισε τον τουρισμό ως την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, σταχυολόγησε τα αποτελέσματα των συμφωνιών με την “Transavia”και την “Air France” για την αύξηση κατά 50% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων από τη Γαλλία συγκριτικά με το 2019, με tour operator από την Μεγάλη Βρετανία και τις αεροπορικές εταιρίες “Easy Jet” και “Jet2”, που θα συμβάλουν στο νωρίτερο άνοιγμα της τουριστικής περιόδου τη νέα σεζόν.