Για την επόμενη χρονιά ορίζεται ο στόχος της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού να φτάσουμε τους 500.000 κινέζους τουρίστες στην Ελλάδα, σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη στην ΕΡΤ.
Για την επόμενη χρονιά ορίζεται ο στόχος της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού να φτάσουμε τους 500.000 κινέζους τουρίστες στην Ελλάδα, σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη στην ΕΡΤ.
θετική πορεία των προκρατήσεων από την βελγική τουριστική αγορά για το 2020, καθώς και το αυξημένο ενδιαφέρον του βελγικού κοινού για ελληνικούς προορισμούς, διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια της 62ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού «Salon des Vacances», που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από τις 6 έως τις 9 Φεβρουαρίου με τη συμμετοχή του ΕΟΤ.
Εξαιρετικές ήταν οι επιδόσεις στον τουρισμό την διετία 2016-2018.
Η παρουσίαση του Ευρωπαϊκού έργου SAURON (Scalable multidimensionAl sitUation awaReness sOlution for protectiNg European ports) (https://www.sauronproject.eu/) πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά (PPA) την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020 στον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας ΙΙΙ «ALKIMOS».
Αποκαλυπτική η ακτινογραφία του τουριστικού τομέα, σε μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ.
Την τάξης του 60-70% είναι μέχρι στιγμής οι ακυρώσεις από την Κίνα για ταξίδια στην Ελλάδα, με τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη να τονίζει ότι δεν υπάρχει το ενδεχόμενο επανεξέτασης της απευθείας πτήσης μεταξύ Αθήνας και Σανγκάης.
Μεγάλο ενδιαφέρον για προκρατήσεις στην Ελλάδα κατά την επερχόμενη τουριστική περίοδο, διαπιστώνει η υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας που συμμετείχε σε διήμερο workshop στο Μιλάνο (9 και 10/02/2020) με Β2Β συναντήσεις.
Διαχρονικό ζητούμενο για τον κυπριακό τουρισμό είναι η ενίσχυση τής κατά κεφαλήν δαπάνης των τουριστών.
Έρευνα που διενεργήθηκε από το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας αναδεικνύει τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν για την Ελλάδα μέσω της ανάπτυξης άλλων τουριστικών πρακτικών
Πως ο Υφυπουργός Τουρισμού αποτελεί το ‘’κρυφό όπλο’’ του Υπουργείου;
Η ανάπτυξη προϊόντος, το branding και marketing και η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού είναι οι τρεις άξονες δράσης, τους οποίους προτείνει η μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για τον γαστρονομικό τουρισμό