Καλύτερα του αναμενομένου είναι τα πρώτα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό με το βλέμμα στη σεζόν του 2020, με βάση τουλάχιστον την πρώτη εικόνα που εισέπραξαν οι ίδιοι οι τουριστικοί φορείς από τη World Travel Market, τη μεγάλη τουριστική έκθεση του Λονδίνου που ολοκληρώθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Του λόγου το αληθές επιβεβαίωσαν χθες τόσο οι ίδιοι οι ξενοδόχοι όσο και ο ίδιος ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος μάλιστα από το Συμβούλιο Προέδρων Ξενοδοχειακών Ενώσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων που πραγματοποιήθηκε χθες στην έκθεση Philoxenia, στη Θεσσαλονίκη έκανε λόγο για συγκρατημένη αισιοδοξία για την επόμενη σεζόν. Τα δύο «ακανθώδη» ζητήματα, σε σχέση με το σκηνικό αβεβαιότητας λόγω Brexit και τα απόνερα λόγω της κατάρρευσης της Thomas Cook, παραμένουν, ωστόσο η Ελλάδα ως προορισμός και ως ισχυρό, πλέον, brand συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον στο Λονδίνο, γεγονός το οποίο αφήνει περιθώρια ακριβώς για συγκρατημένη αισιοδοξία.
«Συσφίγγουμε τις σχέσεις μας με τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες και τουριστικούς ομίλους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να ενισχύσουν την παρουσία τους στη χώρα μας», ανέφερε χθες ο κ. Θεοχάρης στα εγκαίνια της έκθεσης. Στο Λονδίνο επ’ ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης World Travel Market, ο υπουργός Τουρισμού συναντήθηκε, μεταξύ των άλλων, με τον David Burling, CEO Markets & Airlines της TUI Group, με ανώτατα στελέχη του “We Love Holidays” του τέταρτου μεγαλύτερου Βρετανικού Tour Operator, με τον CEO της easyJet Johan Lundgren, τον Garry Wilson, CEO της easyJet Holidays και τον Paul Bixby, Strategy and Sourcing Director της easyJet Holidays, με τον επικεφαλής του Seafare Cruising and Sailing Holidays και του Variety Cruises, αλλά και στελέχη του ταξιδιωτικού ομίλου JET2, που ανακοίνωσε την ενίσχυση της θέσης του στην Ελλάδα για την επόμενη θερινή σεζόν.
Πηγή: www.dimokratiki.gr