Την online πλατφόρμα Greece From Home, μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της χώρας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δημιουργούν από κοινού το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η Marketing Greece.
Η πρωτοβουλία Greece From Home, με βασικό μήνυμα «από το σπίτι», έχει τρεις κεντρικούς στόχους: να βοηθήσει ανθρώπους από όλον τον κόσμο να μείνουν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό και την κουλτούρα μας, να ανακαλύψουν και να εμπνευστούν από τις ομορφιές της χώρας μας και να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες - όλα αυτά μένοντας σπίτι.
«Η κυβέρνηση σήμερα, εκτός από μέτρα για την προάσπιση της δημόσιας υγείας, τη θωράκιση και επανεκκίνηση της οικονομίας και την ανασυγκρότηση της ελληνικής κοινωνίας, παίρνει πρωτοβουλίες και για την ενίσχυση και διαχείριση της εικόνας της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής αντιμετώπισης της πανδημίας του ιού Covid-19» δηλώνει σχετικά με την πρωτοβουλία Greece From Home ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης. Όπως σημειώνει, «στηρίζουμε απόλυτα την επιλογή μένουμε σπίτι και σε ό, τι αφορά τον κλάδο του τουρισμού διατηρούμε την επικοινωνία με τα κοινά μας, με βασικό μήνυμα "από το σπίτι", μέσα από το σπίτι μας, δηλαδή τη χώρα μας, και όσα η Ελλάδα πρεσβεύει σε ιδέες, αξίες, εμπειρίες. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάζονται άψογα και δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς για να δώσουν έγκαιρα το στίγμα του ελληνικού τουρισμού σε ένα δύσκολο παρών, προετοιμάζοντας παράλληλα την επόμενη μέρα. Ευχαριστώ τον ΕΟΤ, τη Google καθώς και τη Marketing Greece για την άμεση σύμπραξη στον σχεδιασμό και την υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας».
Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας Greece From Home έγινε από τον Chief Creative Officer της ελληνικής κυβέρνησης, Steve Vranakis, και τις δημιουργικές του ομάδες Ithaca Lab και Prinz & Co, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τη Marketing Greece και τη Google.
Πηγή : naftemporiki.gr