«Σήμερα δεν κλείνουμε ένα κεφάλαιο, με έναν απολογισμό. Συνεχίζουμε να γράφουμε το νέο βιβλίο της σύγχρονης τουριστικής προβολής, το οποίο ανοίξαμε πριν από 4,5 χρόνια. Κι έχουμε μπροστά μας πολλά κεφάλαια ακόμη», τόνισε, μεταξύ άλλων η Περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου κατά την παρουσίαση του έργου για τον Τουρισμό στην Αττική, που πραγματοποιήθηκε χθες στο Μουσείο της Ακρόπολης.
«Τα τελευταία 4,5 χρόνια έχουμε βάλει, με επιστημονικό σχεδιασμό και για πρώτη φορά, τις στέρεες βάσεις για μια συστηματική τουριστική προβολή», επισήμανε η Ρένα Δούρου σημειώνοντας ότι αυτό δεν ήταν κάτι αυτονόητο ή εύκολο. «Γιατί βρεθήκαμε μπροστά στο θεσμικό δεδομένο: το άρθρο 186, τομέας Δ, παράγραφος 19, του Καλλικράτη, αφιέρωνε τρεις γραμμές για την απασχόληση, το εμπόριο και τον τουρισμό. Σε συνδυασμό με τις χρόνιες παθογένειες της διοίκησης, την υποστελέχωση, την έλλειψη εξειδίκευσης, τη γραφειοκρατία, αντιλαμβάνεστε το περιβάλλον μέσα στο οποίο ξεκινήσαμε να λειτουργούμε αναφορικά με το κρίσιμο θέμα της τουριστικής προβολής», εξήγησε η ίδια.
«Παρόλα αυτά καταφέραμε πολλά», τόνισε η Περιφερειάρχης Αττικής αναφερόμενη στη συντονισμένη δουλειά που γίνεται για την τουριστική προβολή της Αττικής:
– Εκπονήσαμε ένα Αναλυτικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την Τουριστική Προβολή, που συνδυάζει ολιστική αντίληψη και εξειδικευμένο σχέδιο δράσεων και που αφορά και τους 66 Δήμους της Αττικής – από την Πεντέλη ως την Ελευσίνα, την πολιτιστική πρωτεύουσα του 2021. Και από τα Κύθηρα ως το Περιστέρι.
– Μια στρατηγική τουριστικής προβολής πολύπλευρη και πολυεπίπεδη. Για να καταφέρουμε να γίνει η Αττική ο shortbreak προορισμός που είναι αντάξιος της Περιφέρειας, να αποκτήσει καινοτόμο Film Office – πόλο έλξης επενδύσεων για οπτικοακουστικές παραγωγές.
– Για να καταφέρουμε να ξεκινήσει η αλλαγή της εικόνας της μέσα από ένα σύγχρονο αλλά και κλασικό rebranding, μέσα από μια αναβαθμισμένη, πλήρη και ελκυστική ιστοσελίδα, μέσα από πολλαπλές συνέργειες με όλους τους αρμόδιους, δημόσιους και ιδιωτικούς, φορείς, χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, όπως η σύσταση θεματικών δικτύων τουρισμού».
Οι εισηγητές της εκδήλωσης Ελένη Δημοπούλου, Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για τον Τουρισμό στην Περιφέρεια Αττικής, Αθηνά Κολυβά, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής και Δημήτρης Κούτουλας, Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών, παρουσίασαν αναλυτικά τους στόχους, τα πεπραγμένα και τους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Διεύθυνσης Τουρισμού, τονίζοντας πως η στρατηγική της υλοποιείται σταθερά, εδώ και σχεδόν τέσσερα χρόνια, ωφελώντας με πολλαπλά θετικά αποτελέσματα την ανάπτυξη του τουρισμού στη μητροπολιτική περιφέρεια της Ελλάδας.
«Μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση το γεγονός ότι μετά από μόλις 2,5 χρόνια υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα της τουριστικής καμπάνιας που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής», δήλωσε η Ελένη Δημοπούλου. «Οι καλές επιδόσεις για τον τουρισμό της Αττικής οφείλονται σε τρεις λόγους: Πρώτον στη στενή συνεργασία που αναπτύξαμε με τους Δήμους, τον ΕΟΤ και τους τουριστικούς φορείς. Δεύτερον στην ύπαρξη μιας ξεκάθαρης στρατηγικής marketing και ενός αναλυτικού σχεδίου δράσεων που μας εκπόνησε το Πανεπιστήμιο Πατρών και ο καθηγητής Δημήτρης Κούτουλας. Και τρίτον, στις άοκνες προσπάθειες όλων των στελεχών στη Διεύθυνση Τουρισμού. Η τουριστική καμπάνια συνεχίζεται, καθώς έχουν δρομολογηθεί πολλές ακόμα ενέργειες μέχρι και το 2020, όπως λ.χ. η εκ νέου φιλμογράφηση και φωτογράφιση όλης της Αττικής, μια διεθνής διαδικτυακή καμπάνια και η συνέχιση των εντατικών επαφών με την παγκόσμια τουριστική αγορά».
πηγή: etravelnews.gr