Ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία "εισέρχονται" στα κανάλια κρατήσεων.
Διευρύνεται διαρκώς η λίστα με τα κανάλια κρατήσεων που συγκεντρώνουν τα περισσότερα έσοδα για τα ξενοδοχεία σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα, με τάση για περαιτέρω διεύρυνση στο μέλλον, καθιστώντας απαραίτητη την παρουσία των ξενοδοχείων σε όλο και περισσότερα από αυτά.
Σύμφωνα με την ετήσια λίστα καναλιών που έφεραν τα περισσότερα κέρδη από κρατήσεις στα ελληνικά ξενοδοχεία το 2018, που κατάρτισε η πλατφόρμα SiteMinder, σε παγκόσμιο επίπεδο, καταγράφονται σχεδόν 20 περιπτώσεις καναλιών κράτησης που κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στα κορυφαία της χρονιάς.
Έτσι, βάσει των συνολικών ακαθάριστων εσόδων, τα 12 κορυφαία κανάλια κράτησης ξενοδοχείων στην Ελλάδα το 2018 ήταν...
1. Booking.com
2. Expedia
3. Hotelbeds (incl. GTA + Tourico)
4. Global distribution systems
5. Hotel websites (direct bookings)
6.Agoda
7. Mr & Mrs Smith
8. Special Tours Wholesalers
9. Sunhotels
10. OTS Globe
11. HRS - Hotel Reservation Service
12. Destinations of the World.
Σύμφωνα με το Euromonitor International, οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις των ξενοδοχείων ξεπέρασαν τα 264 δισ. δολάρια, σημειώνοντας ανάπτυξη 170% την τελευταία δεκαετία, και +13% μόνο την περασμένη χρονιά.
Τα ευρήματα αποδεικνύουν οτι όχι απλώς αναπτύσσονται όλο και περισσότερες επιλογές κράτησης για τους ταξιδιώτες αλλά και οτι η ανάγκη των ξενοδοχείων να παρουσιάζονται σε όλο και περισσότερα κανάλια κρατήσεων είναι μεγαλύτερη από ποτέ καθώς έτσι μπορούν να συμβαδίσουν με το μονοπάτι που ακολουθεί ο σύγχρονος καταναλωτής προς την κράτηση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της SiteMinder, Mike Ford.
πηγή: tornosnews.gr