TouristikaNEA.grTouristikaNEA.gr
  • Τουριστικά νέα
  • Business news
Fly Better: Η Emirates προσκαλεί τους ταξιδιώτες της σε μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία
Τουριστικά νέα
13 Νοεμβρίου 2018

Fly Better: Η Emirates προσκαλεί τους ταξιδιώτες της σε μια ξεχωριστή ταξιδιωτική εμπειρία

Με το νέο κεντρικό μήνυμα «fly better», η Emirates υπόσχεται στους επιβάτες της σε όλο τον κόσμο μία ανεπανάληπτη εμπειρία ταξιδιού. «Στις 25 Οκτωβρίου του 1985, η Emirates μετέφερε τους πρώτους πελάτες της από το Ντουμπάι στο Καράτσι.

 

Παρόλο που η εταιρεία έχει γιγαντωθεί από τότε, παραμένουμε πιστοί στην υπόσχεση προς τους πελάτες μας: να απολαμβάνουν μία καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία όταν πετάνε με την Emirates», είπε ο Πρόεδρος της, Emirates, Sir Tim Clark. «Η ώθηση προς την καινοτομία και τη συνεχή βελτίωση είναι απολύτως συνδεδεμένη με το DNA της Emirates και αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε άνετα και ευχάριστα αεροπορικά ταξίδια σε κάθε Κατηγορία Θέσης.

Η Emirates ήταν η πρώτη που εγκατέστησε ιδιωτικές οθόνες σε όλες τις Κατηγορίες Θέσεων, προσέφερε υπηρεσίες τηλεφώνου και Wi-Fi εν πτήσει, πρωτοπόρησε στις σουίτες της Πρώτης Θέσης, έφερε τα μπαρ και τα «shower spa» στο αεροσκάφος και είναι η μοναδική που συνεχίζει να εξελίσσεται με πρωτοποριακά προϊόντα, όπως τα εικονικά παράθυρα με ψηφιακή οθόνη. Σήμερα, επιβεβαιώνουμε την υπεροχή μας και καλούμε τους ταξιδιώτες μας να «ταξιδέψουν καλύτερα» με την Emirates», δήλωσε ο Boutros Boutros, Διευθύνων Σύμβουλος της Emirates στην Εταιρική Επικοινωνία, στο Μάρκετινγκ και στη Μάρκα.

Η νέα καμπάνια της Emirates ξεκίνησε το Νοέμβριο με μία έξυπνη διαφήμιση, που προβάλει το βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας, ice, της εταιρείας και την ποικιλία που προσφέρει. Σε σκηνοθεσία Michael Gracey, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει και το μιούζικαλ «The Greatest Showman», το διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές σε ένα φανταστικό ταξίδι καθώς ένα μέλος του πληρώματος μεταμορφώνεται σε μια δραστήρια χορεύτρια, αλλάζοντας χορευτικά στυλ από Μπόλιγουντ μέχρι χιπ χοπ, αντιπροσωπεύοντας το ιδιαίτερο και ποικίλο περιεχόμενο του ice. To διαφημιστικό τελειώνει με το χαρακτηριστικό ελαφρύ χιούμορ της Emirates. Μία δεύτερη ταινία προβάλλει το εκτενές δίκτυο της Emirates σε παγκόσμιους προορισμούς.

Το δεύτερο αυτό διαφημιστικό συνεπαίρνει τους θεατές γύρω από τον πλανήτη, με τη μελωδία ενός ελκυστικού τραγουδιού που γράφτηκε ειδικά για την καμπάνια. Ταξιδεύοντας τους θεατές από τις πεδιάδες της Κένυας μέχρι τον Πύργο του Άιφελ και έως το μοναδικό Burj Khalifa στο Ντουμπάι, το διαφημιστικό δημιουργήθηκε με ένα στυλ που έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της Emirates, προβάλλοντας τις απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ προορισμών και τις υπηρεσίες της Emirates που προσφέρονται εν πτήσει.

  • Προηγούμενο άρθρο: Μεντεκίδης Κατασκευαστική: Ξεκινάει η επένδυση 50 εκατ. στον Αγ. Ιωάννη Σιθωνίας Προηγούμενο
  • Επόμενο άρθρο: Κορυφαίες διακρίσεις για τη Grecotel στα Social Media στον κλάδο του τουρισμού και στο instagram Επόμενο
Ελληνικό νησί αποθεώνεται από γερμανικό περιοδικό ως ο απόλυτος καταδυτικός προορισμός
Ελληνικό νησί αποθεώνεται από γερμανικό περιοδικό ως ο απόλυτος καταδυτικός προορισμός
Πως η κλιματική αλλαγή απειλεί με... εξαφάνιση την Μικρή Βενετία της Μυκόνου;
Πως η κλιματική αλλαγή απειλεί με... εξαφάνιση την Μικρή Βενετία της Μυκόνου;
Γιατί η ελληνική οικονομία θα συνεχίσει να υπεραποδίδει;
Γιατί η ελληνική οικονομία θα συνεχίσει να υπεραποδίδει;

Καιρός

καιρός weather.gr

Pylones Hellas
Telcoserv
Vedicor
Travel Tailor
Επιχειριματικά νέα EpixeirimatikaNea.gr
Νέα για την τεχνολογία TechnologiaOnline.gr
Υγεία. Νέα και ειδήσεις που αφορούν την υγεία | YgeiaSimera.gr

Τουριστικά νέα TouristikaNea.gr
Επικοινωνία:

TouristikaNea.gr twitter σελίδα

Ειδήσεις tomorrownews.gr Επιχειρηματικά νέα epixeirimatikanea.gr Η τεχνολογία σήμερα technologiaonline.gr Υγεία σήμερα ygeiasimera.gr Ειδήσεις για το υδρογόνο hydrogenonline.gr Αθηναϊκή ριβιέρα athinaikiriviera.gr Starsonline Ειδήσεις, Gossip, Μόδα, Lifestyle τα νέα των Stars Stratego Ειδήσεις, Άμυνα, Στρατηγική

© 2025 Τουριστικά νέα
  • Τουριστικά νέα
  • Business news