Στα ανεπίσημα, καθημερινά, χαλαρά debates που αποσκοπούν να καταλήξουν για το ποιο είναι το πιο ωραίο μέρος της Ελλάδας αποτελεί πάντοτε τον ένα από τους δύο διαζευκτικούς όρους.
Ή η Κρήτη ή κάποιος άλλος προορισμός. Αλλά πάντοτε η Κρήτη. Άρα, η Κρήτη και μόνο η ΚρήτηΕίναι οι παραλίες της, είναι τα φαράγγια της, είναι οι πρώτες ύλες, τα ψάρια, τα μυρωδικά, τα οπωροκηπευτικά, τα εξωτικά φρούτα. Είναι η ιστορία της, τα μνημεία, η κουλτούρα της, οι πολιτισμοί που πέρασαν από εκεί και τη διαμόρφωσαν, η φιλοξενία της. Είναι η αυθεντικότητά αλλά και η ποικιλομορφία της, καθώς η Κρήτη διαθέτει τα πάντα, από όποια πλευρά και αν τη βιώσεις: είτε την κοσμοπολίτικη είτε την περιηγητική είτε την εναλλακτική.
Με το πνεύμα αυτό, η Περιφέρεια Κρήτης παρουσιάζει τη νέα της πολιτική για την τουριστική προβολή, με ορίζοντα το 2023. Με κεντρικό μήνυμα «Sense the authentic» («Νιώσε την Αυθεντικότητα») έχει δημιουργηθεί μια καμπάνια που καλεί το δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης. Τον παροτρύνει να νιώσει, να βιώσει με όλες του τις αισθήσεις τη φιλοξενία, έτσι όπως προσφέρεται από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του τουρισμού, μέσα από το μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, αλλά και την έμφυτη ηθική υποχρέωση να προσφέρουν το «καλύτερο» και, κυρίως, το αληθινό. Ιδιαίτερα σήμερα, με το άνοιγμα των εποχικών ξενοδοχείων και των αεροδρομίων της Κρήτης σε πτήσεις από το εξωτερικό δίνεται έμφαση στο τρίπτυχο της ασφάλειας, της συνεχούς προετοιμασίας και της προβολής της Κρήτης, ως ασφαλούς τουριστικού προορισμού, που αξίζει κάποιος να την επιλέξει και για αυτό. Η Κρήτη άλλωστε αναδείχθηκε στον πλέον ασφαλή προορισμό. Το επισημαίνουν και τα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Τα ελάχιστα κρούσματα κορωνοϊού το επιβεβαιώνουν.
ΠΗΓΗ : protothema.gr